180 dages fuld returret - helt uden brok
Hvis du af en hvilken som helst grund ikke er 100% tilfreds med de produkter, du har købt hos Omlet, så kontakt os venligst, og vi vil gøre vores allerbedste for at rette op på tingene. Hvis der er noget, der ikke er helt, som du havde forventet, så behold venligst den oprindelige indpakningen indtil du er fuldkommen tilfreds. Hvis du i sidste ende alligevel ønsker at returnere dit køb indenfor de første 180 dage, så tager vi det altid tilbage.
- Ingen gebyrer.
- Ingen omkostninger for dig.
- Ingen brok fra os.
Hvordan returnerer jeg noget til jer?
Hvis et produkt har været taget i brug med et kæledyr, beder vi dig venligst om at rengøre produktet inden det sendes retur.
Kontakt venligst vores kundeserviceteam med dit ordrenummer, hvis du ønsker at returnere en pakke eller en ordre, så arrangere vi en GRATIS afhentning med kurer på en hverdag, der passer dig. Ring til os på 89 87 06 83 (mandag - fredag mellem kl. 11 og kl. 15) eller send en mail til info@omlet.dk.
Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling eller erstatningsvare?
Vi organiserer en refundering eller erstatning, alt efter din anmodning, så snart vi har modtaget varerne. Refundering sker indenfor 48 timer efter modtagelsen af varerne til din oprindelige betalingsmetode (f.eks. dit betalingskort eller via PayPal). Tillad venligst 10 arbejdsdage for vores lager at behandle returneringen og 3-5 arbejdsdage, før betalingen vises på din konto.
Hvad bliver refunderet?
Hvis produkterne returneres til os indenfor 180 dage, så refunderer vi det fulde beløb, som vist på din ordre, for ethvert produkt der returneres.